Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łomża miodowe w nowej butelce – rebranding marki

Van Pur - największa na polskim rynku, niezależna spółka piwowarska – zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę graficzną...
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

…Studio Wilk.

Wprowadzeniu Łomży w nowej odsłonie towarzyszą kompleksowe działania promocyjne, przy realizacji których marka współpracuje z agencją Deloitte Digital. Komunikacja obejmuje działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampanię video, wykorzystującą VOD i Youtube. Dodatkowo, prowadzone są działania w mediach społecznościowych.

Rebranding jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Łomża. Swoją drogą”. Za przeprowadzenie badań i przygotowanie strategii odpowiadał zespół Deloitte Marketing Strategy and Consumer Research, a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital.

– W najnowszej odsłonie kampanii elementy nowej identyfikacji pojawiają się nie tylko na butelce. W filmie wykorzystaliśmy emblemat jelenia i charakterystyczny żółty kolor. – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łomża Miodowa jest na rynku od 2011 roku. Dostawcą wielokwiatowego miodu używanego do produkcji jest rodzinne gospodarstwo pasieczne – Bartnik Mazurski.

– Po udanej restylizacji butelki piwa Łomża Jasne, postanowiliśmy „odświeżyć” wygląd wariantu miodowego, który ma ugruntowaną pozycję na rynku i grono wielbicieli. Postawiliśmy na nowy design butelki – zmianie ulegnie zarówno jej kształt, jak i logotyp, typografia marki oraz etykieta. – mówi Katarzyna Paszczuk, Junior Brand Manager z Van Pur.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy tworzeniu kampanii Deloitte Digital wspierał dom mediowy Mediacom, dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Zstudio&Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Za materiały POS odpowiada agencja Invitro.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca br. partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych.

Spot dostępny jest tu.