„Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” w kampanii pralek Bosch

„Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” w kampanii pralek Bosch

Do grudnia potrwa kampania pralek Bosch, w której podkreślane są najważniejsze ich cechy. Działania obejmą przede wszystkim prasę i on-line, a także media społecznościowe.

Bosch – ekspercki charakter marki

Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby konsumentów. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały o komunikację profilowaną. W najpoczytniejszych magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1. Dla eleganckich – szybkie odświeżanie bez wody i detergentu ActiveOxygen Refresh.

2. Dla zapominalskich – funkcja Start/Pauza, dzięki której w każdym momencie możemy dodać zapomniane ubranie do prania, jeśli cykl prania na to pozwala.

3. Dla wygodnych – automatyczny system dozowania środka piorącego i-DOS.

4. Dla troskliwych – technologia ActiveOxygen usuwająca 99,99 proc. bakterii i zarazków nawet w niskich temperaturach.

5. Dla oszczędnych – funkcja EcoPerfect zmniejszająca zużycie wody i energii.

6. Dla zabieganych – funkcja TimePerfect skracająca czas prania nawet o 65 proc.

W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.

Kampanię przygotowali:

- layout prasowy: Insignia
- on-line: ACR Media House
- content media społecznościowe: hyperCREW

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij