Startupy w Mercedesie: 1.5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, czyli o tym, jak Yanosik zdobył zaufanie kierowców

Startupy w Mercedesie: 1.5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, czyli o tym, jak Yanosik zdobył zaufanie kierowców

Jaka jest historia Yanosika - popularnego systemu komunikowania się pomiędzy kierowcami? Jak powstał i zmienił się na przestrzeni lat? W kolejnej części cyklu "Startupy w Mercedesie" rozmawiamy z Adamem Tychmanowiczem, twórcą aplikacji Yanosik.

Yanosik jest znanym systemem wzajemnej wymiany informacji pomiędzy kierowcami. Jego początki sięgają 2008 roku, kiedy to powstał pomysł na aplikację. Jak wspomina Adam Tychmanowicz, Prezes Zarządu Neptis S.A., właściciel aplikacji - "CB Radio było dla mnie męczące i tak z moim przyjacielem zaczęliśmy się zastanawiać, czym można je zastąpić.".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z czasem aplikacja przerodziła się w prężnie działający system komunikacji pomiędzy kierowcami, z którego obecnie korzysta 1,5 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie. Jak podkreśla Adam Tychmanowicz - " Teraz mamy dość dojrzały produkt, który jest powiązany nie tylko z największym operatorem paliwowym w Polsce, czyli z koncernem PKN Orlen w ramach programu Vitay.".

Więcej na temat Yanosika, jego historii i pierwszych modeli, a także tego, jak obecnie wygląda społeczność kierowców, dowiecie się z rozmowy z Adamem Tychmanowiczem, przeprowadzonej przez redakcję Antyweb.

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij