Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina

Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu stworzyła nowe platformy komunikacji leków przeciwbólowych Etopiryna i Pyralgina, produkowanych przez Polpharmę.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

W ramach współpracy Cut The Mustard zrealizowała dwa spoty telewizyjne, które są od października emitowane w TV.

W reklamie środka przeciwbólowego Etopiryna możemy zauważyć odświeżenie wizerunku marki. Jednocześnie wykorzystano dyskretne nawiązanie do dobrze znanej Goździkowej, którą teraz zastąpiła nowoczesna mama bohaterki, zmagającej się z bólem głowy.

Komunikacja Pyralgina to natomiast silne nawiązanie do korzeni leku, czyli dawnej dostępności tylko na receptę. W reklamie poznamy historię bohaterki i jej dramatycznego wypadku, w którym to Pyralgina okazała się pierwszą pomocą na jej silny i dokuczliwy ból.

Za strategię i koncepcję działań dla obydwu marek leków, odpowiada Cut The Mustard. Produkcją spotów zajął się Watchout Productions a reżyserią Marek Cichy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, woda ID’EAU, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się