Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina

Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina

Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu stworzyła nowe platformy komunikacji leków przeciwbólowych Etopiryna i Pyralgina, produkowanych przez Polpharmę.

W ramach współpracy Cut The Mustard zrealizowała dwa spoty telewizyjne, które są od października emitowane w TV.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W reklamie środka przeciwbólowego Etopiryna możemy zauważyć odświeżenie wizerunku marki. Jednocześnie wykorzystano dyskretne nawiązanie do dobrze znanej Goździkowej, którą teraz zastąpiła nowoczesna mama bohaterki, zmagającej się z bólem głowy.

Komunikacja Pyralgina to natomiast silne nawiązanie do korzeni leku, czyli dawnej dostępności tylko na receptę. W reklamie poznamy historię bohaterki i jej dramatycznego wypadku, w którym to Pyralgina okazała się pierwszą pomocą na jej silny i dokuczliwy ból.

Za strategię i koncepcję działań dla obydwu marek leków, odpowiada Cut The Mustard. Produkcją spotów zajął się Watchout Productions a reżyserią Marek Cichy.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, woda ID’EAU, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij