Katarzyna Wolska od października objęła w Grandes Kochonos Digital stanowisko copywriterki. Z branżą reklamową związana jest od 2011 roku. Wcześniej pracowała między innymi w agencji Isobar Poland, gdzie jako head of content design była odpowiedzialna za rozwój zespołu i kompetencji content marketingowych. Ostatnio pracowała w firmie Rossmann odpowiadając za komunikację marki jako Content Manager.
W dotychczasowej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek jak: Lech, Książęce, Scholl, Durex oraz Tchibo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024