Zalando wchodzi na rynek kosmetyczny

Zalando nie stoi w miejscu, ale rozwija się w zupełnie nowych obszarach i rozszerza swoją ofertę. Wiosną 2018 roku firma wejdzie na rynek kosmetyczny, zapewniając pełen asortyment kosmetyków do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych.
O autorze
1 min czytania 2017-10-18

Podobnie, jak w przypadku sprzedaży produktów modowych, nowa kategoria artykułów będzie dostępna we wszystkich wariantach cenowych.

Branża kosmetyczna jest naturalnym krokiem w rozwoju Zalando – dopełni obecny asortyment i wzmocni pozycję firmy jako czołowej platformy modowej – Rubin Ritter, członek zarządu Zalando.

Nowa kategoria pomoże klientom Zalando uzupełnienić swój styl dzięki produktom kosmetycznym, oferując pełen wachlarz wskazówek z szerokiej gamy marek, z którymi współpracuje platforma. Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii, a wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej.

W pierwszej kolejności Zalando połączy doświadczenia sklepów online i offline dzięki Beauty Concept Store w Berlinie. Jego wnętrze sprawi, że klient poczuje się wyjątkowo, a jednocześnie zyska możliwość poznania produktów. Sklep stacjonarny będzie również wykorzystywany jako miejsce premier nowych produktów, szkoleń i tutoriali oraz jako przestrzeń porad specjalistów kosmetycznych. Dzięki takiemu działaniu Zalando będzie w stanie przetestować mechanizmy działające online w warunkach stacjonarnych i tym samym lepiej poznać swoich klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie Zalando jest w trakcie negocjacji z markami i wszelkie decyzje będzie ogłaszać w najbliższym czasie. We współpracy z partnerami i kluczowymi influencerami, nowe przedsięwzięcie z pewnością dostarczy klientom prawdziwych inspiracji modowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing