Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Burmistrzowie Ursynowa wraz z przedszkolakami zasadzą żonkile dla hospicjum

Już w najbliższy piątek (20 października) o godz. 10:00 burmistrzowie Ursynowa Robert Kempa i Łukasz Ciołko wraz z dziećmi z Przedszkola nr 52 będą sadzić żonkile przy ul. Kajakowej 12b w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2017-10-18

Wszystko w ramach III edycji programu „Pola Nadziei”, realizowanego przez Fundację Hospicjum Onkologiczne.

Przyjdź, zobacz, porozmawiaj

Będzie to niepowtarzalna okazja, aby nie tylko zapoznać się z warunkami przyłączenia do programu “Pola Nadziei”, ale także by dowiedzieć się więcej na temat ursynowskiego hospicjum, jego działalności oraz możliwości udzielenia wsparcia.

– Akcja rozpocznie się o 10:00 pod siedzibą ursynowskiego Domu Kultury przy ul. Kajakowej 12b. Zapraszamy do wspólnego sadzenia! Przyjdźcie, zobaczcie i porozmawiajcie z nami! Chętnie opowiemy więcej nt. programu „Pola Nadziei”! – zaprasza Marcin Milczarski, fundraiser i koordynator projektów społecznych w Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.

Symbol nadziei

Żonkil uważany stał się także znakiem rozpoznawczym międzynarodowego programu „Pola Nadziei”. Wspólne sadzenie to pierwszy etap każdej z edycji kampanii. Sprawdź, jak to wyglądało w poprzedniej edycji:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sadzenie podczas II edycji:

Kwesta podczas II edycji:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Pola Nadziei” to międzynarodowy program realizowany wyłącznie przez hospicja i ich przyjaciół. Naszym celem jest nie tylko pozyskiwanie środków na rzecz pacjentów, ale także propagowanie wśród dzieci i młodzieży idei niesienia bezinteresownej pomocy. Program skierowany jest przede wszystkim do przedszkoli, szkół, ale również biznesu i spółdzielni mieszkaniowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie

Od 27 lat niesiemy bezpłatną pomoc ludziom, którzy są u kresu życia w chorobie onkologicznej. W skali roku 130-osobowy zespół otacza opieką ponad 3,3 tys. pacjentów. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu i wielkiemu sercu darczyńców oraz wolontariuszy. To miejsce, w którym dbamy o godne życie każdego człowieka. W którym pomagamy cieszyć się każdą chwilą życia, aż po jego kres. Nasze doświadczenie uczy, że zapewniając chorym kompleksową i pełną opiekę, dbając o wypełnienie czasu różnorodną aktywnością, częstokroć sprawiamy, że zmienia się życie ich i ich rodzin.

Patroni honorowi kampanii: Robert Kempa, Burmistrz Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Partnerzy kampanii: Roche Polska Sp. z o.o
Patroni medialni kampanii: haloursynow.pl