62. nominache w MIXX AWARDS 2017

Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy 30 listopada br. podczas uroczystej gali.
O autorze
1 min czytania 2017-10-19

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do 31 października zarówno na galę rozdania nagród, jak i konferencję obowiązuje niższa cena. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.

Co roku partnerami MIXX Awards&Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Sponsorzy Główni: Wirtualna Polska Media, Orange Polska, Coca-Cola, Grupa Onet-RAS Polska
  • Sponsor Konferencji: Gemius Polska
  • Partnerzy Medialni: Wirtualna Polska Media, interaktywnie.com, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Online Marketing, Social Press
  • Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły organizacje przedsiębiorców: BCC oraz Konfederacja Lewiatan
  • Oficjalny audytor: PwC

Więcej informacji na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się