Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy wymiar sztuki. Kampania polskiego dewelopera lepsza niż niejedna zagraniczna produkcja

Nowy wymiar sztuki. Kampania polskiego dewelopera lepsza niż niejedna zagraniczna produkcja
Obraz, dźwięk, światło, muzyka, taniec, emocje – to jedne z najwyraźniejszych elementów obecnych w nowym, artystycznym spocie powstałym dla firmy EURO STYL.
O autorze
1 min czytania 2017-10-20

Fot. Sara Napierała

DDS Poland zaprezentowało pełną ekspresji reklamę, która ma podkreślić wysublimowaną formę nowopowstającego osiedla. Do współpracy zaangażowano artystów: Oskara Podolskiego OESU. – malarza, designera i typografa, którego dzieła pojawią się na powstających budynkach IDEI – oraz Filipa i Aleksandrę Michalak – tancerzy baletowych Opery Bałtyckiej w Gdańsku.

W spocie to ciała tancerzy stanowią płótno dla artysty, dzięki czemu kampania uchwyciła niezwykłą artystyczną ekspresję. Niejeden zagraniczny producent może pozazdrościć naszym rodzimym artystom 😉

To realizacja na światowym poziomie, która przywodzi na myśl klipy muzyczne powstające dla najbardziej znanych muzyków. W 18 godzin nakręciliśmy film, w którym wykorzystaliśmy ogromne ilości farby, sprayów i jarzeniówek. Dzięki ogromnej pracy aktorów i ekipy, minimalistycznej, kontrastowej scenografii oraz niezwykle dopracowanej muzyce, połączyliśmy tradycyjne spojrzenie na sztukę z nowoczesną ideą street artu, którą inspirowany jest nowy etap inwestycji – mówi Dawid Napierała, reżyser i współwłaściciel domu produkcyjnego G58.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To nie pierwsza polska produkcja w tym roku, która zrealizowana jest na światowym poziomie. Każdy z nas szuka swojego miejsca. Niektórzy w branży, niektórzy w życiu, a jeszcze inni szukają miejsca „na pauzę”. Zobaczcie piękny, sentymentalny film promujący aplikację Find Your Place.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się