W najnowszej kampanii serwisu Showmax widzowie będą mogli zobaczyć Tomasza Oświecińskiego w niecodziennych i nieoczywistych dla niego rolach. Aktor wciela się m.in. w nauczyciela, pracownika służby więziennej i…kobietę! W każdej historii zwracając się bezpośrednio do widzów, zachęca w charakterystyczny dla swojej gry aktorskiej sposób, do wizyty na showmax.com i skorzystania z oferty serwisu.
Krótka formuła spotów utrzymanych w humorystycznej konwencji ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorców poszukujących rozrywki w telewizji i internecie oraz podkreślić obecność i znaczenie serwisu w tym segmencie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Komunikacja serwisu Showmax od początku miała unikalny charakter. Cieszymy się, że wciąż możemy realizować ją w odważny sposób, bo to istotny wyróżnik, często decydujący o skuteczności kampanii.” – podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun
Kampania telewizyjna startuje 23 października 2017 i realizowana będzie także w internecie.
Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Szymon Demirkol (Senior Art Director). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (Account Director) wraz z Tomaszem Milewskim (Account Supervisor).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zakup mediów: PHD
Słuchaj podcastu NowyMarketing