Włącz gościnność z MPM. Nowa kampania wizerunkowa firmy

Włącz gościnność z MPM. Nowa kampania wizerunkowa firmy

Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. Kampania zatytułowana „MPM. Włącz gościnność” poprzez pokazanie bohaterów różnych narodowości mieszkających w Polsce zachęca do wspólnego spędzania czasu przy porannej kawie...

...obiedzie czy organizacji większych przyjęć.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ruszyła 16 października i potrwa dwa tygodnie. Opiera się na czterech wersjach spotu 15’’ z różnymi zakończeniami i pięciu spotach 30’’ on-line, w których każdy z bohaterów opowiada swoją historię, która nawiązuje do ducha polskiej gościnności. Kampania ma na celu zaprezentowanie najlepszych rozwiązań firmy MPM, która od 30 lat obserwuje zwyczaje i style życia Polaków oferując rozwiązania przemyślane i uszyte na miarę każdego gościnnego domu: m.in. suszarki do grzybów i owoców, chłodziarki do wina, slow-juicery czy sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach.

W obecnym zabieganym świecie i dobie Internetu ciężko czasem znaleźć czas na celebrowanie spotkań „w realu”. Poprzez naszą kampanię pragniemy wzmacniać polską gościnność, chcemy zachęcać do spotkań i bycia razem. Produkty MPM doskonale wpisują się w kultywowanie tradycji gościnności, którą my Polacy mamy we krwi. Wspieramy gospodarzy przed i po wspólnej celebracji – niezależnie czy planują sąsiedzką kawę czy uroczyste przyjęcie. Nasze produkty są różnorodne, łatwe w użyciu i przyjazne dla każdego. – mówi Konrad Krasnodębski, Dyrektor ds. Marketingu, MPM.

W ramach kampanii online powstała strona www.wlaczgoscinnosc.pl, która przedstawia historie bohaterów spotów reklamowych i ciekawe przepisy kulinarne. Na stronie można znaleźć także przewodnik po ofercie MPM. Do każdej postaci są przypisane poszczególne produkty, które będzie można poznać jednym kliknięciem i dowiedzieć się o ich parametrach.

Nowe spoty wyświetlane będą we wszystkich głównych ogólnoinformacyjnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN) do końca października. Kampania obejmuje również banery sponsorskie oraz działania w online (m.in. VOD Onet Player). Koncept strategiczny kampanii został stworzony przez Leo Burnett i Publicis Consultants. Kampania została zaprojektowana przez Agencję Kreatywną Pompidou. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.

Spoty nowej kampanii można zobaczyć poniżej:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij