Anna Wróblewska dyrektorem marketingu wnętrza

Anna Wróblewska awansowała na stanowisko dyrektora marketingu wnętrza w Grupie ZPR Media. Odpowiada za działania na rzecz miesięczników „Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie” i „Dobre Wnętrze” oraz serwisów internetowych Urządzamy.pl i Wymarzonyogród.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-10-26

Anna Wróblewska związana jest z Grupą ZPR Media od czerwca 2000 roku. Pracowała w Biurze Reklamy – Budowa i Architektura, w którym pełniła różne stanowiska – od kierownika działu prezentacje po dyrektora sprzedaży regionalnej. Od roku 2011 była zastępcą dyrektora promocji w Dziale Wsparcia Sprzedaży Biura Reklamy ZPR Media SA.

ZPR Media SA jest największym polskim wydawcą w segmencie wnętrzarskim. Ma w porfolio tytuły, będące liderem i wiceliderem sprzedaży: „Moje mieszkanie” (61 146 egz.*) i „M jak mieszkanie” (43 250 egz.*), a także ekskluzywny magazyn „Dobre Wnętrze”. Wydaje również Numery Specjalne magazynów „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architekturę od wnętrza” (dodatek miesięcznika „Architektura-murator”). Żelazną pozycją wśród magazynów wnętrzarskich wydawnictwa jest od lat ekskluzywny katalog „Urządzamy dom i mieszkanie”. Serwis Urzadzamy.pl jest jedną z najchętniej odwiedzanych stron poświęconych urządzaniu domów (735 032 ru**), natomiast Wymarzonyogrod.pl jest liderem serwisów o tematyce ogrodniczej (859 427 ru**).

 

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, VIII 2016-VII 2017
** Gemius/PBI, IX 2017

Słuchaj podcastu NowyMarketing