…silnika.
Akcja obejmuje zintegrowane działania internetowe – kampanię display na portalach i serwisach tematycznych (bannery odsłonowe), geotargetowanie na urządzeniach mobilnych oraz spot na platformie You Tube (format Bumper ad).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie materiały odsyłają na odświeżoną stronę produktową, na której konsumenci znajdą porady dotyczące eksploatacji silnika i systemu chłodzenia.
„Marka Petrygo jest obecna na Polskim rynku od 1989 r. Przez ten czas rynek motoryzacyjny ogromnie ewoluował. Odpowiadając na to zapotrzebowanie zmodyfikowaliśmy i rozszerzyliśmy linie płynów chłodniczych o nowe produkty. Dzięki tej kampanii chcemy umacniać markę Petrygo w świadomości klientów jako sprawdzony, długoletni brand oraz zapoznać użytkowników z ofertą produktową” – podsumowuje Kierownik Produktu Paweł Wiktor.
Za koncepcję kreatywną oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing