Kongres 590 odbędzie się 16-17 listopada br. w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce k. Rzeszowa, gdzie spotkają się przedstawiciele administracji publicznej, samorządów, wielkiego i małego biznesu, świata nauki oraz polityki. Imprezę po raz drugi Patronatem objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda, który w pierwszym dniu Kongresu wręczy Nagrody Gospodarcze Prezydenta RP. Swój udział w tegorocznej edycji zapowiedzieli również Wicepremierzy: Minister Rozwoju Mateusz Morawiecki, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Piotr Gliński oraz Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin, a także wielu innych znamienitych gości.
Agencja odpowiada za kompleksowe opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji Kongresu 590, współpracę z kilkudziesięcioma partnerami merytorycznymi Kongresu oraz licznymi patronami medialnymi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do głównych zadań agencji należą: działania z zakresu media relations, prowadzenie biura prasowego, koordynacja komunikacji we wszystkich kanałach w tym media społecznościowe. Agencja odpowiada także za proces rejestracji, organizację przestrzeni wystawienniczej oraz produkcję jej elementów składowych, wsparcie w procesie pozyskania partnerów merytorycznych i finansowych Kongresu oraz koordynację strefy medialnej podczas imprezy.
Ze strony agencji projekt nadzoruje Anna Dziedzic – członek zarządu, za koordynację działań PR odpowiada Michał Hasik z zespołem, a za obsługę organizacyjną Anna Pilecka z zespołem.
Więcej informacji o Kongresie 590 na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing