W reklamie oprócz charakterystycznych okładek widzimy krótkie urywki ze znanymi artystami. W wideo zobaczycie m.in.: Boba Dylana, Eminema, Dr. Dre, Demi Lovato, Kendrick Lamar czy Drake’a.
Kto odgadnie najwięcej okładek? Czas start!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Pandora, platforma do streamingu muzyki, miała kiedyś bardzo podobny pomysł. Ich spot prezentował nam spory kawałek muzycznej historii. Prince, The Doors, Metallica, Joy Division czy Rolling Stones to tylko część klasyków, które mogliśmy usłyszeć i zobaczyć w spocie.
Spot był częścią kampanii, która miała na celu uczczenie indywidualności i zróżnicowania gustów muzycznych użytkowników aplikacji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedy YouTube promowało swoją nową aplikację Youtube Music, wypuściło kilka ciekawych spotów. Ich krótkie historyjki uświadamiają nam, że wybrany gatunek muzyczny mówi nam bardzo wiele o ich osobowości.
PS3
W 2015 roku eBay wydało jedną z najzabawniejszych i najbardziej zaraźliwą. Marka połączyła design i muzykę, by pokazać, jak ogromną ilość produktów można znaleźć w sklepie!