P&G prowokuje do dialogu i poszukiwania rzeczy, które mają nas jednoczyć. Wszystko pokazane tak, jak na świat patrzą oczy matek

P&G prowokuje do dialogu i poszukiwania rzeczy, które mają nas jednoczyć. Wszystko pokazane tak, jak na świat patrzą oczy matek

„Miłość ponad uprzedzenia” to najnowsza odsłona kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” stworzona przez P&G. Na prawie 100 dni przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, światowy partner olimpijski pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.

"Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, których zadaniem jest nakłanianie do jednoczenia się wokół rzeczy, które łączą mimo różnic.

W filmie znalazło się sześć krótkich scen ukazujących walkę sportowców z uprzedzeniami, które są tak zróżnicowane, jak dyscypliny, w których oni rywalizują.

Film podkreśla rolę mamy jako pierwszego i największego obrońcy swojego dziecka – osoby, która dostrzega w nim potencjał niezależnie od opinii innych. Celem filmu jest sprowokowanie do rozmowy o uprzedzeniach i o tym, jak mogą one hamować rozwój potencjału ludzi, a także potrzebie poszukiwania rzeczy, które mogą nas zjednoczyć, pomimo dzielących nas różnic.

Cała komunikacja marki P&G jest silnie ukierunkowana na politykę prorodzinną. W serii reklam “Dziękuję Ci mamo” pokazywało, że w każdej sytuacji mamy są ostoją spokoju i bezpieczeństwa. To one zawsze rozumieją, pocieszą, wysłuchają. Zobaczcie te wzruszające spoty!

PS

Jak przygotować czarnoskóre dziecko do dyskryminacji, nienawiści i rasizmu, których doświadczy? Z tym pytaniem borykają się od pokoleń czarnoskórzy rodzice. A marka Procter & Gamble odpowiada emocjonalnym spotem!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij