Cyfrowe banery McDonald’s dopasowują się do ruchu ulicznego i kuszą przyjezdnych “światłem w tunelu”

Cyfrowe banery McDonald’s dopasowują się do ruchu ulicznego i kuszą przyjezdnych “światłem w tunelu”

Każdy marketer wie, że odpowiednie CTA ma duże znacznie. McDonald’s w swojej nowej kampanii pokazał, że zna się na rzeczy.

źródło: adweekd

Proste, kuszące, rozpoznawalne zdjęcia potraw i znanych logo stymulują apetyt podczas jazdy samochodem, szczególnie gdy korki i uciążliwy ruch opóźniający nasze działania, dostarczają bodźców wzywających nasz organizm do działania!

Sieć fast-foodów przeprowadziły ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana jest do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowują się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.

 

PS

Jakiś czas temu, przy Times Square w Nowym Jorku pojawił się wyjątkowy billboard marki Coca-Cola, który od razu przykuł uwagę. Całość stworzona została z 1760 poruszających się, niezależnych ekranów LED, dzięki czemu obraz wyświetlany sprawia wrażenie wyjątkowo żywego. Wysokość billboardu wynosi ponad 20 metrów, a jego szerokość ponad 12 metrów.

PS2

Szwedzka sieć aptek "Apotek Hjärtat" przeprowadziła kampanię mającą na celu zachęcenie do rzucenia palenia. W jej ramach, na ulicach miast w Szwecji pojawiły się billboardy, które zaczynały kasłać, gdy ktoś w ich pobliżu palił.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij