„Twój dom, Twoja wyobraźnia” - ruszyła nowa kampania FIBARO

„Twój dom, Twoja wyobraźnia” - ruszyła nowa kampania FIBARO

Ruszyła kampania reklamująca system domu inteligentnego FIBARO. Kreację przygotowała agencja OMI Media House wspólnie z działem marketingu FIBARO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Kampania skierowana jest do osób, które nie znają systemu FIBARO, a mogłyby na nim skorzystać. Komunikacja opiera się na trzech spotach utrzymanych w naturalnej, domowej stylistyce. Wykorzystano w nich motyw porodu, spotkania przyjaciół oraz dziadka oczekującego na wizytę wnuka. Obserwując scenki z życia bohaterów, widz odkrywa najważniejsze funkcje systemu FIBARO i zalety rozwiązań smart home. Spoty będą emitowane do końca roku - kolejno na kanałach tematycznych Grupy TVN a następnie Polsatu. Równolegle wystartują działania w internecie i punktach sprzedaży.

Koncept kreatywny opracowała agencja OMI Media House wspólnie z działem marketingu FIBARO. OMI Media House stoi też za kompleksową realizacją spotów i materiałów digitalowych. Zakup mediów powierzono Value Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij