Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Flowcrete startuje z ogólnoświatową akcją #flowcretefootprint w mediach społecznościowych

Flowcrete Group, wiodący ekspert od posadzek żywicznych, rozpoczyna międzynarodową kampanię w mediach społecznościowych pod hasłem #flowcretefootprint.
O autorze
1 min czytania 2017-11-07

Akcja ma na celu zachęcenie do dzielenia się doświadczeniami związanymi z marką Flowcrete oraz pozwala na bliższe poznanie ludzi, którzy ją tworzą, jej produktów oraz usług.

Kampania #flowcretefootprint obejmuje różnorodne kanały komunikacji w mediach społecznościowych. Ma za zadanie zachęcić kierownictwo, pracowników oraz klientów firmy z całego świata do zamieszczania w sieci postów ze zdjęciami pokazującymi ich codzienne kontakty z marką Flowcrete.

Uczestnicy akcji mogą robić sobie zdjęcia (tzw. „selfies”) – pojedynczo lub w grupie, w biurze, w fabryce, na budowie, na spotkaniu biznesowym z klientem, na szkoleniu lub targach branżowych, a następnie dzielić się nimi w mediach społecznościowych poprzez posty oznaczone hashtagiem #flowcretefootprint. Wszystkie fotografie dokumentujące momenty z życia marki i tworzące jej cyfrową historię są gromadzone i mogą być przeglądane w jednym miejscu – na tablicy dostępnej pod adresem www.flowcrete.com/footprint. Dla autorów najciekawszych treści w każdym miesiącu przewidziano nagrody.

„W ramach kampanii #flowcretefootprint powstaje biblioteka zdjęć dostępnych online, pochodzących z różnych szerokości geograficznych, zamieszczanych w rozmaitych mediach społecznościowych. Chcemy w ten sposób pokazać wspaniałych, pozytywnych ludzi, którzy stoją za marką Flowcrete na całym świecie i ich osobowości, nasze najciekawsze projekty i rozwiązania posadzkowe, a przy okazji także kulturę organizacyjną naszej firmy. Zachęcamy do udziału w akcji lub śledzenia jej efektów,” – powiedział Piotr Kowalczyk, Digital Marketing Manager we Flowcrete Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Flowcrete jest czołowym światowym producentem i dostawcą materiałów oraz technologii do wykonywania posadzek żywicznych i powłok ściennych. Firma oferuje rozwiązania do obiektów przemysłowych i komercyjnych. Zakłady produkcyjne Flowcrete działają w Polsce, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Indiach, Malezji, Republice Południowej Afryki i Stanach Zjednoczonych, a biura handlowe znajdują się w 35 krajach na całym świecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing