Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bądź naturalny. Nowy trend w komunikacji!

Wyróżnij się albo zgiń. To odwieczna zasada, która od zawsze przyświecała specjalistom od marketingu i PR. Niestety, jej realizacja staje się coraz trudniejsza.
O autorze
1 min czytania 2017-11-08

W świecie promocji, w którym nic już nie potrafi zaskoczyć, pełnym przerysowanych i udziwnionych kreacji, oraz braku zaufania do tradycyjnej reklamy, do łask marketerów wraca autentyczność. I jak widać po reakcjach ich klientów, to się opłaca!

Ten trend jest widoczny na każdym „styku” klienta z marką. Personalizacja, autentyczność i wiarygodność to wyznaczniki współczesnej marki przyjaznej klientowi. Przy takim założeniu specjaliści od szeroko rozumianej komunikacji marketingowej muszą poszukiwać nowych, innowacyjnych narzędzi. Narzędzi, które pozwolą w sposób maksymalnie organiczny docierać z przekazem do klienta. Taki właśnie sposób dotarcia oferuje rozwiązanie zaproponowane przez Ochy &Achy PR PACK.

Ochy &Achy PR PACK to innowacyjna usługa dzięki której każda marka, może budować autentyczne i wiarygodne kampanie reklamowe w oparciu o zasięgi aktywnych użytkowników MS. Co istotne, może to robić bez dużego budżetu! – wyjaśnia Justyna Lulkiewicz z Ochy &Achy PR PACK – Idea Ochy &Achy PR PACK została ” zapożyczona ” ze starej i dobrze znanej dziennikarzom wysyłki kreatywnej. Jednak w przypadku naszej usługi, produkty trafiają nie do dziennikarzy a do aktywnych użytkowników MS, którzy zgodzą się na zrecenzowanie produktu w zamian za jego otrzymanie. Dla każdego klienta przygotowujemy dedykowaną bazę odbiorców (precyzyjnie dobraną listę autorów SM współpracujących z Ochy &Achy PR PACK, dopasowanych tematycznie i posiadających odpowiednie zasięgi ) projekt opakowania, oraz gwarancję atrakcyjnego sposobu dostarczenia jego produktów! Dzięki tej formie reklamy nasi klienci zamieniają marketingowe teksty na prawdziwe emocje i wiarygodne treści – wyjaśnia Lulkiewicz

Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że dziś polecenie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Tym bardziej wartościowa, gdy rekomendacji udziela opiniotwórcza osoba , do których niewątpliwie należy zaliczyć przedstawicieli influencerów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj