Komputronik z nową strategią komunikacji

Dla tych którzy… są ciekawi kulisów nowej strategii komunikacyjnej marki Komputronik, przedstawiamy case study ich najnowszej kampanii.
O autorze
1 min czytania 2017-11-08

Krok 1 – Dla tych, którzy… są ciekawi!

Teaser kampanii sprzedażowo-wizerunkowej firmy Komputronik wystartował 23 października 2017 roku. W ośmiu największych aglomeracjach w Polsce przechodnie, kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej mogli zobaczyć outdoorowe kreacje związane z nowym sposobem komunikacji marki pod nazwą „Dla tych, którzy…”.

Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Internauci za jej pośrednictwem mogli wziąć udział w konkursie z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.

Krok 2 – Dla tych, którzy… lubią być na bieżąco! (case study)

6 listopada zagadka została rozwiązana. W sieci pojawiła się informacja, że za tajemniczą akcją kryje się firma Komputronik, a na billboardach i citylightach w 8 miastach Polski rozpoczęła się właściwa kampania sprzedażowa. Zdradzamy kulisy nowego wizerunku polskiego lidera branży IT, który znacząco poszerzył asortyment i ofertę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa kampania to nie tylko działania outdoorowe i dedykowana strona internetowa. Komputronik planuje także reklamy kinowe, akcje radiowe oraz niecodzienne działania PR.

Kreację dla firmy Komputronik przygotowała Agencja Albedo Marketing, a za PR akcji odpowiedzialna jest Agencja Q&A Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się