Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sokołów S.A. z nowym Dyrektorem Spółki ds. PR i Komunikacji

Sokołów S.A. – lider branży mięsnej w Polsce – ma nowego Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji. Stanowisko to objął Marcin Bałanda, dotychczas pełniący funkcję Managera ds. Wizualizacji i Nowych Mediów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-09

Marcin Bałanda zastąpił na stanowisku Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji Aleksandrę Chalimoniuk, która zakończyła pracę w firmie Sokołów. Pełni również funkcję Rzecznika Prasowego.

Głównym zadaniem Marcina Bałandy jest dalszy rozwój strategii komunikowania się firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku, zarówno w otoczeniu zewnętrznym, jak i wewnętrznym. – Firma Sokołów od lat aktywnie wspiera realizację ważnych społecznie celów, dlatego ważnym obszarem moich działań będzie z pewnością prowadzenie i dalsze rozbudowywanie kampanii CSR – mówi Marcin Bałanda. – Istotnym punktem jest rozwój Akademii Smaku Sokołów, która za cel stawia sobie szeroką edukację na temat odpowiedniej diety i jej wpływu na podniesienie całościowej jakości życia. Zdrowy tryb życia promujemy również wśród naszych pracowników, poprzez różnego rodzaju akcje informacyjne.

Marcin Bałanda rozpoczął pracę w firmie Sokołów w 2006 roku. Od stycznia 2016 roku pełnił funkcję Managera ds. Wizualizacji i Nowych Mediów i był odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku marek Sokołów oraz wsparcie sprzedaży. Jednym z jego najważniejszych zadań było zarządzanie markami Sokołów w Internecie (opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, zarządzanie stronami internetowymi, opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór nad profilami w mediach społecznościowych). Marcin Bałanda zajmował się również opracowywaniem działań wspierających sprzedaż oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj