Sokołów S.A. z nowym Dyrektorem Spółki ds. PR i Komunikacji

Sokołów S.A. z nowym Dyrektorem Spółki ds. PR i Komunikacji

Sokołów S.A. – lider branży mięsnej w Polsce – ma nowego Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji. Stanowisko to objął Marcin Bałanda, dotychczas pełniący funkcję Managera ds. Wizualizacji i Nowych Mediów.

Marcin Bałanda zastąpił na stanowisku Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji Aleksandrę Chalimoniuk, która zakończyła pracę w firmie Sokołów. Pełni również funkcję Rzecznika Prasowego.

Głównym zadaniem Marcina Bałandy jest dalszy rozwój strategii komunikowania się firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku, zarówno w otoczeniu zewnętrznym, jak i wewnętrznym. - Firma Sokołów od lat aktywnie wspiera realizację ważnych społecznie celów, dlatego ważnym obszarem moich działań będzie z pewnością prowadzenie i dalsze rozbudowywanie kampanii CSR – mówi Marcin Bałanda. – Istotnym punktem jest rozwój Akademii Smaku Sokołów, która za cel stawia sobie szeroką edukację na temat odpowiedniej diety i jej wpływu na podniesienie całościowej jakości życia. Zdrowy tryb życia promujemy również wśród naszych pracowników, poprzez różnego rodzaju akcje informacyjne.

Marcin Bałanda rozpoczął pracę w firmie Sokołów w 2006 roku. Od stycznia 2016 roku pełnił funkcję Managera ds. Wizualizacji i Nowych Mediów i był odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku marek Sokołów oraz wsparcie sprzedaży. Jednym z jego najważniejszych zadań było zarządzanie markami Sokołów w Internecie (opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, zarządzanie stronami internetowymi, opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór nad profilami w mediach społecznościowych). Marcin Bałanda zajmował się również opracowywaniem działań wspierających sprzedaż oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij