Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

AleBrowar x Craft Jungle

Rynek piwa rzemieślniczego znany jest z kooperacji między browarami. Jednak współpraca z marką odzieżową to nowość wśród przedstawicieli polskiego kraftu.
O autorze
1 min czytania 2017-11-10

AleBrowar to jeden z pionierów piwnej rewolucji w Polsce. Marka, która wyróżnia się wyrazistym wizerunkiem i spójną strategią komunikacji z fanami piwa rzemieślniczego. Claim „Hop Heads of Poland” wpisany w logo browaru, a w szczególności hashtag #jestemhopheadem stały się hasłami wywoławczymi miłośników nowofalowego piwa. Stworzenie linii odzieżowej w kooperacji z Craft Jungle, marką adresowaną do fanów kraftu, jest ukłonem w kierunku społeczności zbudowanej wokół AleBrowaru i naturalnym krokiem w rozwoju marki.

„Chcemy aby koszulki, bluzy i czapki sygnowane przez AleBrowar miały najwyższą jakość i były czymś więcej niż gadżetem reklamowym. Dlatego, wspólnie z Craft Jungle, postawiliśmy na polską produkcję i dedykowane motywy graficzne.” – komentuje Bartek Napieraj z AleBrowaru. „Ilustracje wykonał Łukasz Belcarski, który na co dzień rysuje postaci znane z naszych etykiet. Nad projektem czuwała agencja Ostecx Créative, zajmująca się naszą marką od 2012 roku i chcąca wyznaczyć z Craft Jungle nowe standardy w temacie produktów powiązanych z kulturą piwną.” – dodaje Bartek.

Ubrania z linii AleBrowar x Craft Jungle można zakupić w obu firmowych barach browaru czyli w AleBrowar Gdynia i AleBrowar Wrocław oraz online w sklepie www.craftjungle.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj