– Współpraca z Decathlon Polska to dla nas okazja do wykorzystania naszych kompetencji z zakresu digital i content marketingu, które posiadamy pracując na co dzień dla marek z branży retail i centów handlowych – mówi Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel Neon Shake. – Aktywność dla tego klienta daje nam olbrzymią satysfakcję, gdyż sami jesteśmy wielkimi entuzjastami sportu.
Współpraca jest efektem działań new business. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków i zasad współpracy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, Apsys czy Bricomarché.