iTaxi to polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów taksówkarskich, która na rynku działa od ponad 5 lat. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Laur Konsumenta, czy certyfikat Rzetelna Firma 2016. Zespół firmy tworzy największą w Polsce platformę, która oferuje dostęp do legalnych taxi w całej Polsce. iTaxi działa obecnie w ponad 150 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Firma jest również leaderem w segmencie B2B, oferując nie tylko same przejazdy dla firm, ale też systemy do kontrolingu i rozliczanie przejazdów firmowych.
– iTaxi to nowoczesna firma działająca w oparciu o nowe technologie. Z kolei my, jako agencja, specjalizujemy się właśnie w działaniach PR dla przedsiębiorstw z sektora new-tech, ale mamy również doświadczenie w obsłudze marek z branży motoryzacyjnej. iTaxi to świetne połączenie tych dwóch sfer, dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie owocna – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za wdrożenie i koordynację działań promocyjnych iTaxi odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR Specialist w PR Calling.