Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kopciuszek 2.0, czyli świąteczna historia, którą uratowały media społecznościowe i hasztagi

Kopciuszek 2.0, czyli świąteczna historia, którą uratowały media społecznościowe i hasztagi
Bajkowa, czarująca i poruszająca. Brytyjska sieć sklepów Debenhams w kilka dni poruszyła ponad 2 miliony widzów na całym świecie. Wszystko za sprawą atmosfery, śniegu i absolutnie nowej, aktualnej, świątecznej wersji Kopciuszka.
O autorze
1 min czytania 2017-11-15

W dobie mediów społecznościowych chcąc promować usługę, firmę, produkt korzystamy na potęgę z możliwości internetowych hasztagów, udostępnień i mocy użytkowników online. Na potrzeby świątecznego buzzu marka stworzyła postać rudowłosej dziewczyny, która w biegu zgubiła pantofelek – wszystko po to, żeby elegancki przystojniak mógł ją znaleźć. Przecież takich historii oczekujemy przed świętami.

Mężczyzna uruchamia moc mediów społecznościowych. W miłosna grę angażują się internauci, dziennikarze, by używając spersonalizowanego hasztagu, znaleźć kobietę. Końcówkę warto obejrzeć samemu 😉

PS

To nie pierwsza reklama świąteczna opublikowana w tym roku. Choć do świąt jeszcze daleko, marki prześcigają się w pomysłach, by podbić serca internautów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku John Lewis zawczasu opublikował reklamę, która poruszy serca, nawet te najbardziej zatwardziałe. W tym roku brand wzrusza, bawi i urzeka bajkowym klimatem. Poznajcie przygodę chłopca i jego “chrapiącego” przyjaciela!

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przygoda i miłość w pociągu? Podobny motyw mogliśmy obejrzeć w reklamie Lacoste, w której bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się