W dobie mediów społecznościowych chcąc promować usługę, firmę, produkt korzystamy na potęgę z możliwości internetowych hasztagów, udostępnień i mocy użytkowników online. Na potrzeby świątecznego buzzu marka stworzyła postać rudowłosej dziewczyny, która w biegu zgubiła pantofelek – wszystko po to, żeby elegancki przystojniak mógł ją znaleźć. Przecież takich historii oczekujemy przed świętami.
Mężczyzna uruchamia moc mediów społecznościowych. W miłosna grę angażują się internauci, dziennikarze, by używając spersonalizowanego hasztagu, znaleźć kobietę. Końcówkę warto obejrzeć samemu 😉
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
To nie pierwsza reklama świąteczna opublikowana w tym roku. Choć do świąt jeszcze daleko, marki prześcigają się w pomysłach, by podbić serca internautów.
W tym roku John Lewis zawczasu opublikował reklamę, która poruszy serca, nawet te najbardziej zatwardziałe. W tym roku brand wzrusza, bawi i urzeka bajkowym klimatem. Poznajcie przygodę chłopca i jego “chrapiącego” przyjaciela!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przygoda i miłość w pociągu? Podobny motyw mogliśmy obejrzeć w reklamie Lacoste, w której bohater wyrusza w gorączkowym poszukiwaniu miłości przez wieki. Po wymianie spojrzeń z młodą kobietą na platformie kolejowej w 1933 roku, zaślepiony jej urokiem będzie w ciągłym biegu, by zdobyć jej serce.