Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną

Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Co Nestlé przyniesie? Sprawdź w SMSie”, która jest realizowana w sklepach sieci Intermarche.

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do

Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 16 a 29 listopada 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. BOBO FRUT, PRINESSA, WINIARY.

Aby wziąć udział w tej loterii, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70816 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego. Grający od razu dowiaduję się, czy wygrał bon o wartości 100 zł. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podanaw regulaminie dostępnym na stronach: www.uniqueone.pl i www.intermarche.pl.

Codziennie do wygrania w loterii są bony do Intermarche o wartości 100 zł (170 bonów Intermarche), tablety Lenovo (14 sztuk). Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Fiat 500 spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (m. in. plakaty, standy i Gazetka Sieci Intermarche).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij