Shake Hands wspiera nowego Jeepa Compassa akcją #CompassNaPolske, z udziałem influencerów

Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass.
O autorze
1 min czytania 2017-11-15

W akcji, której motywem przewodnim jest podróżowanie Compassem po Polsce, biorą udział influencerzy zrzeszeni w kooperatywie Bloceania, odkrywający interesujące miejsca i regiony w Polsce.

Shake Hands przygotowała i realizuje kampanię na zlecenie Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Group), do której należy marka Jeep, jak również inne marki motoryzacyjne, m.in.: Fiat, Alfa Romeo i Abarth. W ramach kampanii przez kilka miesięcy influencerzy, podróżując przez Polskę Jeepem Compassem będą pokazywali, że czasami to co najcenniejsze, znajduje się na wyciągnięcie ręki. Akcja rozpoczęła się od wyprawy autorów 4 blogów podróżniczych (www.adamantwanderer.com/, www.loswiaheros.pl/, zyciejestpiekne.eu/, gdziewyjechac.pl/). Odkrywają oni w Polsce miejsca przypominające im różne zakątki świata, które odwiedzili podczas swoich wcześniejszych podróży.

Równolegle z akcją z udziałem influencerów startuje konkurs „Compass Na Polskę”, w ramach którego internauci mają za zadanie opisanie miejsca lub regionu w Polsce, dokąd najchętniej wybraliby się nowym Jeepem Compassem. Nagrodami w konkursie są Jeep Compass na weekend, zestawy akcesoriów outdoorowych i książki Tony’ego Halika „Jeep Moja Wielka Przygoda”. 

W najbliższych tygodniach do akcji dołączą kolejni influencerzy-podróżnicy, pokazując z perspektywy Jeepa Compassa swoje ulubione zakątki Polski oraz zachęcając internautów do wzięcia udziału w konkursie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja i konkurs są wspierane komunikacyjnie w kanałach społecznościowych marki Jeep na Facebooku i Instagramie.

Shake Hands odpowiada za opracowanie konceptu akcji, jej komunikację i realizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przygotowaniu podróży influencerów podróżniczych agencja współpracuje z kooperatywą blogerów podróżniczych. Wszystkie blogi łączy tematyka – każdy w centrum zainteresowań ma podróże – jednak realizują je na wiele różnych sposobów. Blogi skupione w Bloceanii łącznie mają ponad 300 000 odbiorców. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania #CompassNaPolske z udziałem influencerów oraz konkurs, potrwają do końca 2017 r. Podróże influencerów Jeepem Compassem można śledzić na ich blogach oraz profilach social media Jeep. 

Agencja Shake Hands współpracuje z FCA Group od lata ub.r., po wygranym przetargu. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę 4 marek – Fiat, Abarth, Alfa Romeo i Jeep – w mediach społecznościowych.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA, Tikkurila, Vetrex, Astor, Brita.