Imagination Day 2017 już w najbliższy poniedziałek, 20 listopada!

O kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami dowiemy się już 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy, podczas 7 edycji konferencji Imagination Day, której organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
1 min czytania 2017-11-16

Jeśli ktoś wybierał się na konferencję Imagination Day 2017 do Warszawy, to informujemy, że bilety już są wyprzedane! Zapraszamy do zakupu dostępu do streamingu online. (rejestracja.imaginationday.pl)

W tym roku na scenie Multikina stanie 10 prelegentów – przedstawicieli branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą oni o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią kreatywne kampanie reklamowe, niestandardowe rozwiązania oraz podzielą się tym, co ich inspiruje i daje siłę do robienia coraz lepszych projektów. Wśród zaproszonych są między innymi: MARIANA RINALDI, która na drugim końcu świata pracuje z artystami, tworzącymi niezapomniane, unikalne występy za pomocą nowoczesnych technologii, ELLEN KISS, zajmująca się z jednej strony innowacją w jednym z największych banków Ameryki Południowej, a z drugiej będąca profesorem i wybitnym specjalistą od metody Design Thinking, czy LAURA CHIAVONE, która jako strateg w Tribal Worldwide New York pracuje przy wielokrotnie nagradzanych kampaniach. To tylko 3 spośród 10 wyjątkowych prelegentów, których będzie można spotkać podczas Imagination Day!

Więcej szczegółów dostępnych jest pod adresem www.imaginationday.pl.

Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 4 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych, nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Seans rozpocznie się o godzinie 19:30, a bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina: multikino.pl/wydarzenia/maratony/cannes-lions-imagination-day

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS, Ars Thanea
Sponsorzy: AMS, Samsung
Partnerzy: Conrego, Coca-cola, Somersby, ZFPR, Meeting Application
Patroni medialni: Gazeta.pl Next, Marketer +, NowyMarketing, My Company, Online Marketing, LifeTube, Wirtualna Polska, PRoto, Marketing przy kawie, HIRO, Warszawawarsaw.com., Social Press.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się