WebTalk zajmie się obsługą Raiffeisen Polbank

WebTalk zajmie się obsługą Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank to kolejny klient, który dołączył do portfolio agencji digitalowej WebTalk. Klient został pozyskany w drodze przetargu – firmy rozpoczęły współpracę we wrześniu br.

Agencja będzie stanowiła wsparcie dla Działu Obsługi Klienta, prowadząc komunikację z fanami na oficjalnym fanpage’u Raiffeisen Polbank. Do obowiązków WebTalk należy także kompleksowa realizacja działań na kanałach social media klienta, a także doradztwo merytoryczne i kryzysowe.

Z ramienia WebTalk za bieżącą obsługę klienta odpowiada Adam Augustynowicz, Junior Account Manager; projekt realizuje zespół Adama Skrzypka, Senior Account Managera.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij