Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ta reklama to nie żart! Amerykańska firma zareklamowała marihuanę jak lek – z dostawą do domu!

Ta reklama to nie żart! Amerykańska firma zareklamowała marihuanę jak lek – z dostawą do domu!
Euforia, wzmożony apetyt, niekontrolowany chichot, wrażliwość na muzykę, zmniejszenie lęku to tylko kilka „efektów ubocznych”, które zaprezentowano w reklamie amerykańskiej firmy Briteside, która dostarcza Amerykanom leczniczą marihuanę.
O autorze
1 min czytania 2017-11-17

Spot do złudzenia przypomina te, które na co dzień oglądamy w telewizji. Pełnoletni Amerykanie mogą bez problemu zamówić konopię, którą kurier dostarczy wprost pod ich drzwi, tyle razy, ile będzie potrzebna… Oczywiście jest w nim sporo żartu 😉

Po emisji reklamy w Internecie zawrzało. Jest ona szeroko komentowana na YouTube i w serwisach społecznościowych. Część internautów wychwala dobrą i sugestywną reklamę, druga część zastanawia się nad jej poprawnością.

Wy też dajcie nam znać co myślicie!

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jedna z agencji w Colorado, TDA_Boulder, stworzyła trzy odmiany marihuany, które przeznaczone są dla jej pracowników.

Jedna z odmian, „Concepting Indica”, jest przeznaczona dla twórców, bo “zabierze twój umysł i ciało do innego wszechświata.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Inna dla strategów, “Strategy Hybrid”, bo “pomaga się skupić, szybko łączyć fakty i szukać rozwiązań oraz prawdy”.

Trzecia odmiana, “Coding Sativa”, jest przeznaczona dla technologów – “pozwala ona przetrwać całą noc”.

 

 

 

źródło zdjęć: adweek