Film w reżyserii Kenneth’a Branagh’a wchodzi do kin 24 listopada. W rolach głównych zobaczymy Kenneth’a Branagh’a, Penélope Cruz, Willem’a Dafoe, Judi Dench, Johnny’ego Deppa, Josh’a Gada, Derek’a Jacobi, Leslie Odom’a Jr. oraz Michelle Pfeiffer.
Działania reklamowe obejmują działania online oraz w TV. Kampania online będzie prowadzona na serwisach VOD, na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Za koordynację działań, strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum Polska. Kreacje wykorzystywane w kampanii display stworzyła agencja iProspect, a za zakup video odpowiada Amnet Polska. Działania social media realizowane są przez Isobar Poland Group.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Imperial Cinepix współpracuje z Vizeum od 2011 r.