Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Giz na stanowisku Content Marketing Team Managera w Think Kong

Do zespołu Think Konga dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko Content Marketing Team Managera i będzie odpowiadać w Agencji za rozwój działań content marketingowych dla marek z branży IT, beauty oraz deweloperskiej.
O autorze
0 min czytania 2017-11-23

W ostatnich latach kierowała zespołem contentu produktowego w Grupie Allegro, a wcześniej pracowała jako Content Manager zespołu SEO w K2 Media S.A. dla największych marek z branży medycznej, farmaceutycznej, ubezpieczeń oraz bankowości.

W Allegro do obowiązków Joanny należało zarządzanie zespołem tworzącym treści, koordynacja powstawania opisów i zdjęć produktów oraz sesji modowych. Natomiast w agencji K2 Media S.A. była odpowiedzialna za strategie publikacji content marketingowych oraz szkolenia Klientów w zakresie contentu. Szkoliła m.in.: redakcję Babyonline.pl oraz osoby zarządzające marketingiem w PKO BP BANKOWY PTE.