W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu.

Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia ecommerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.

Performance Marketing jest obecnie jedną z najgorętszych gałęzi marketingu, która szybko ewoluuje, poszerzając możliwości wykorzystania go w najbardziej efektywny dla biznesu sposób. Optymalizacja procesu pozyskania klienta i zakończenie go sprzedażą to zalety działań performancowych, które daje zaawansowana analityka. Sprzedaż odbywa się tam, gdzie są klienci. A ci jak wiemy z licznych raportów, także e-Izby, są bardzo aktywni w internecie. Niezależnie więc od branży - spożywcza, finansowa, odzieżowa etc. na którymś z etapów procesu zakupowego klient zetknie się z firmą czy produktem właśnie w sieci, a bogata oferta narzędzi performance marketingu może ten proces sfinalizować zakupem. Z uwagi na rosnące znaczenie umiejętnego wykorzystania big data i działań performance marketingu w sprzedaży online e-Izba powołała dedykowaną grupę merytoryczną, aby wspierać firmy w jak najlepszym wykorzystaniu możliwości marketingu efektywnościowego.

Rola Performance Marketingu rośnie i staje się on jednym z kluczowych obszarów marketingu dla firm aktywnych biznesowo w internecie. Jednocześnie brakuje na rynku platformy, która byłaby źródłem rzetelnej wiedzy i aktualnych trendów w marketingu efektywnościowym oraz organizatorem inicjatyw wspierających biznes w optymalizacji procesów performance marketingowych tak, aby jak najlepiej realizowały wytyczone cele. Wierzę, że nasza Grupa działająca w e-Izbie wypełni tę lukę i wspólnie z ekspertami z międzynarodowej branży performance stworzymy wartościowe projekty, które przyczynią się do lepszego wykorzystania performance marketingu w branży cyfrowej - komentuje Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający w Bluerank.

W 2018 roku Grupa planuje:

  • organizację konferencji performance marketing
  • przeprowadzenie badań z zakresu performance marketingu i wydanie branżowych raportów
  • organizację konkursu dedykowanego specjalistom z branży
  • opracowywanie i promowanie rozwiązań performance dla sklepów internetowych oraz branży finansowej 

W pracach grupy uczestniczą: Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający, Bluerank; Łukasz Szymula Członek Rady e-Izby, Regional Director CEE Tradedoubler, Mateusz Łukaniuk ‎Managing Director CEE - ‎Awin Global oraz Justyna Sobolak Group Account Director w TradeTracker Poland.

Razem ze stowarzyszeniami ecommerce w Europie Grupa planuje organizację dużego wydarzenia w tej części Europy. Pomysł pojawił się podczas Forum Gospodarki Cyfrowej, które odbyło się 9 listopada w Warszawie, w którym na zaproszenie e-Izby gościli eksperci ze stowarzyszeń zrzeszonych w Ecommerce Europe, a dokładnie z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii. Koordynatorem wydarzenia ze strony e-Izby będzie Paulina Wojczyńska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij