Rekordowy Black Friday w OleOle.pl

24 listopada 2017 roku był prawdziwie rekordowym piątkiem w historii sklepu internetowego OleOle.pl. Z tej okazji zebraliśmy najciekawsze dane i przygotowaliśmy autorską infografikę.
O autorze
1 min czytania 2017-11-28

Black Friday, czyli Czarny Piątek, to dzień największych wyprzedaży i obniżek cen w Stanach Zjednoczonych. To zarazem początek okresu poszukiwań prezentów świątecznych dla bliskich.

Rosnąca popularność Czarnego Piątku sprawiła, że to wyjątkowe święto okazji i promocji zawędrowało również do innych krajów. W Polsce o Czarnym Piątku również mówi się coraz głośniej, a do akcji co roku przyłącza się coraz więcej sklepów.

Specjalnie na ten dzień OleOle.pl przygotowało bardzo atrakcyjną ofertę dla swoich klientów, rabaty sięgały nawet 90%. Propozycja sklepu spotkała się z niezwykle dużym zainteresowaniem, dzięki czemu w porównaniu do poprzedniego roku urosły niemal wszystkie wskaźniki – liczba osób odwiedzających stronę, współczynnik konwersji (liczba osób kupujących ze wszystkich osób odwiedzających stronę) oraz wartość i liczba zamówień. Szczegóły zostały przedstawione na infografice.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

OleOle.pl to sklep internetowy obecny na rynku od 2008 roku. Należy do największych sprzedawców w kategorii pure player (sklepów sprzedających tylko w internecie) w Polsce. Sklep oferuje sprzęt AGD, mały sprzęt AGD, smartfony, laptopy, telewizory i narzędzia. OleOle.pl oferuje bardzo niskie ceny, dodatkowo zabezpieczając je Gwarancją Niższej Ceny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing