Nowa kampania Santander Consumer Banku – Mistrzowski Kredyt Gotówkowy

Santander Consumer Bank ruszył przed świętami do marketingowej ofensywy. Kampania promująca Mistrzowski Kredyt Gotówkowy obejmuje emisję spotów telewizyjnych, działania w prasie oraz kampanię internetową. Jej twarzą jest Justyna Kowalczyk, ambasadorka marki.
O autorze
0 min czytania 2017-11-28

Kampania wspiera specjalną promocję dla wszystkich nowych klientów, którzy zdecydują się na wzięcie kredytu w Santander Consumer Bank do 31.12.2017 r. Oprócz atrakcyjnego oprocentowania wynoszącego 3,99 proc. (RRSO 11,61 proc.), przy zawarciu umowy w oddziale, bank umożliwia spłatę pierwszej raty po 3 miesiącach od podpisania umowy. Między innymi dzięki tym parametrom Mistrzowski Kredyt Gotówkowy zajął pierwsze miejsce w najnowszym, listopadowym rankingu TotalMoney.

W ramach kampanii reklamowej produktu wyprodukowane zostały 30 i 15 sekundowe spoty, które są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje też reklamy w drukowanych magazynach telewizyjnych oraz kampanię programmatic. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.