Forum Promocji Województwa Łódzkiego „Łódzkie Promuje” 2017

Forum to inicjatywa cykliczna, realizowana od roku 2007, skierowana do przedstawicieli samorządów lokalnych regionu łódzkiego, którzy zajmują się promocją swoich marek lokalnych. Wśród uczestników Forum znajdują się także specjaliści z obszaru marketingu terytorialnego, pracujący w wybranych...
O autorze
1 min czytania 2017-11-28

…instytucjach kultury z terenu województwa, środowiskach opiniotwórczych oraz innych instytucjach publicznych województwa łódzkiego tj. służbach mundurowych, parkach krajobrazowych i organizacjach pozarządowych, którzy przyczyniają się bezpośrednio do budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej „Łódzkie promuje”.

Forum jest narzędziem efektywnego i profesjonalnego zarządzania marką regionalną. Pokazuje ono markę „Łódzkie Promuje” jako połączenie spójnych i dynamicznie prowadzonych działań, których celem jest jak najlepsze zaspokojenie bieżących potrzeb odbiorców. Forum jest swoistą platformą dialogu i dyskusji pomiędzy specjalistami z obszaru marketingu terytorialnego w obszarze metod budowania marki „Łódzkie Promuje”, a także miejscem umożliwiającym wymianę doświadczeń, dotyczących bieżących trendów rynkowych oraz oczekiwań społecznych i biznesowych konsumentów marki „Łódzkie Promuje”. W czasie dwóch dni Forum – w obecności przedstawicieli działów promocji jednostek samorządu terytorialnego, instytucji publicznych, decydentów oraz uznanych ekspertów z branży marketingu terytorialnego, omawiane będą dobre praktyki oraz tematy związane z procesem budowania marek lokalnych oraz marki regionalnej „Łódzkie Promuje”. Tegoroczna edycja skupi się w głównej mierze na aspektach mediowych, tematyce promocji poprzez sport, content marketingu, digital marketingu itp.

Forum ma przyczynić się do wielotorowego i kompleksowego rozwoju marki „Łódzkie Promuje” oraz do aktywizacji działań promocyjnych realizowanych w regionie.

Cele wydarzenia:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

a) budowanie poczucia tożsamości lokalnej oraz umacnianie w świadomości uczestników Forum założeń strategicznych dla marki „Łódzkie Promuje”, ze szczególnym uwzględnieniem zrozumienia idei „myślenia projektowego”

b) wzajemne poznanie i promowanie osiągnięć poszczególnych gmin, miast i powiatów województwa łódzkiego, ich dziedzictwa kulturowego, historycznego i przyrodniczego, walorów i atrakcji turystycznych oraz dorobku społecznego i ekonomicznego, w kontekście budowania wizerunku marki regionalnej,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

c) rozwój współpracy regionalnej, aktywizacja i inicjowanie wspólnych działań promocyjnych podejmowanych przez poszczególne jednostki samorządowe oraz pozostałych uczestników wydarzenia, zarówno w kontekście marki „Łódzkie Promuje” jaki i marek lokalnych,

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

d) efektywne i profesjonalne zarządzanie markami lokalnymi i marką regionalną poprzez tworzenie szerokiej płaszczyzny integracji społeczności lokalnej oraz podejmowanie wspólnych działań na rzecz kreowania pozytywnego wizerunku Łódzkiego i jak najlepszego zaspokajania bieżących potrzeb odbiorców,

e) wsparcie i aktywizacja samorządów lokalnych w podejmowaniu kreatywnych oraz innowacyjnych działań promocyjnych,

Patroni medialni:

  • Gazeta Wyborcza
  • Dziennik Łódzki
  • Radio Łódź
  • TV Toya
  • Marketing przy kawie
  • NowyMarketing
  • Portalmedialny.pl

Data: 4-5 grudnia 2017 r.
Miejsce: Hotel Wodnik, Słok k/Bełchatowa
Strona www