Player, należący do Grupy TVN, w odświeżonej wersji, z nową technologią od Atende Software

Grupa TVN podpisała z Atende Software umowę na dostarczenie platformy technologicznej redGalaxy dla serwisu player.
O autorze
2 min czytania 2017-11-29

Stworzona i rozwijana przez Atende Software platforma technologiczna redGalaxy służy do budowy telewizji internetowej i umożliwia udostępnianie treści o bardzo wysokiej jakości praktycznie nieograniczonej liczbie widzów. Platforma składa się z całego zestawu narzędzi niezbędnych do oferowania usługi telewizji internetowej. Dotychczas player korzystał z usługi redGalaxy na potrzeby przechowywania, transkodowania i dystrybucji materiałów multimedialnych. Zawarta we wrześniu 2017 r. umowa rozszerza współpracę o komponent redGalaxy Portal, w oparciu o który zbudowany został nowy serwis player, wraz z modułem do zarządzania treścią.

Projekt wdrożeniowy został zrealizowany w niespełna trzy miesiące, a jego zwieńczeniem było przełączenie usługi player na nową platformę technologiczną, które zostało zrealizowane w nocy z dnia 21 na 22 listopada 2017 r. W ramach zawartej umowy Atende Software zajmie się również utrzymaniem systemu oraz rozwojem usługi.

Jednocześnie z wdrożeniem nowej platformy technologicznej użytkownicy uzyskali dostęp do player+, oferty w ramach usługi player, która jest efektem współpracy TVN i ITI Neovision. Player+ to najlepsza kolekcja kanałów na żywo, w tym kanałów premium CANAL+, programów i seriali TVN oraz bibliotek VOD od nc+.

Atende Software stworzyło światowej klasy rozwiązanie z zakresu OTT. Szczególnie doceniamy jego niezawodność i wydajność, a także niezwykle krótki czas wdrożenia – mówi Przemysław Aksiuczyc, Dyrektor Działu IT TVN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa TVN od 2011 roku wykorzystywała naszą usługę CDN do obsługi strumieniowania treści do użytkowników player. Jesteśmy dumni, że obdarzono nas zaufaniem, poszerzając zakres współpracy. Wierzymy, że nasze doświadczenie wpłynie pozytywnie na dalszy rozwój technologiczny platformy, podnosząc jeszcze bardziej jakość usług i komfort użytkowania – mówi Przemysław Frasunek, Dyrektor Działu Rozwiązań Multimedialnych Atende Software.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

TVN to wiodący nadawca telewizyjny w Polsce, należący do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive – jednego z czołowych producentów i dostawców atrakcyjnych treści lifestyle’owych dla telewizji, Internetu i nowych platform mediowych. Kanały Scripps Networks Interactive docierają do milionów odbiorców w Ameryce Północnej i Południowej, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ofercie TVN znajduje się aktualnie 14 kanałów telewizyjnych, w tym stacje tematyczne: najbardziej opiniotwórczy kanał informacyjny w Polsce, stacja motoryzacyjna, filmowa, kanał dla kobiet itd. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. jedną z wiodących platform wideo na żądanie – player. Do nadawcy należy

Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem nc+ – czołowej platformy cyfrowej w Polsce.