Dołączając do sieci o globalnym zasięgu, agencja zyskuje nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how. Pozwoli to umocnić rynkową pozycję i realizować nowe biznesowe wyzwania.
Dzięki temu strategicznemu porozumieniu agencję Bridge2Fun zasili zespół FCB Warsaw, tworząc tym samym nową organizację o nazwie FCB Bridge2Fun. Będzie to połączenie biznesowego dynamizmu i elastyczności oraz kreatywnej siły leżącej u podstaw wielokrotnie nagradzanych projektów obu agencji. FCB Bridge2Fun zarządzane będzie przez Rafała Barana.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„FCB Bridge2Fun to kolejny etap budowy agencji hybrydowej, czyli takiej, która pozostanie elastyczna, będzie potrafiła bardzo sprawnie odpowiadać na potrzeby klientów, a jednocześnie będzie bogata w doświadczenia i zasoby sieci o zasięgu globalnym. Wykorzystując dodatkowo potencjał innych spółek z grupy 4FUN Media, jak choćby telewizji muzycznej 4FUN.TV, mamy do dyspozycji wyjątkowe w skali polskiego rynku narzędzia do budowy komunikacji marek. Dzięki temu będziemy mogli sięgać po kolejne wyzwania i dostarczać klientom jeszcze lepsze projekty.” – podsumował Rafał Baran, prezes grupy 4FUN Media
Bridge2Fun to hybrydowa agencja reklamowa wchodzącą w skład grupy 4Fun Media – jedynej na rynku łączącej świat nowoczesnej rozrywki z niestandardową reklamą. Działająca na rynku od 2015 roku agencja ma na koncie zintegrowane projekty komunikacyjne dla takich klientów jak T-Mobile, Showmax, Lotos, Born2Be, Black Energy Drink, Onet (Grupa RASP), czy portalu Gratka.pl. Łącząc różne obszary reklamowej komunikacji, zespół agencji z sukcesem budował doceniane i nagradzane projekty. Za launch serwisu Showmax na polskim rynku Bridge2Fun otrzymała srebrne statuetki na tegorocznym EFFIE oraz trzykrotne wyróżnienie dla najchętniej oglądanego spotu – YouTube Ads Leaderboard za kampanię dla T-Mobile.
FCB (Foote, Cone & Belding) jest globalną firmą zajmującą się zintegrowaną komunikacją marketingową, której kreatywne dziedzictwo sięga 1873 roku. Z zespołem ponad 8000 osób w 80 krajach, firma jest częścią Interpublic Group of Companies (NYSE:IPG)
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
FCB Warsaw ma na swoim koncie ponad 125 nagród na lokalnych i międzynarodowych konkursach reklamowych, włączając w to Effie. Do grona klientów agencji należą m.in. Nivea, Posnania czy Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Słuchaj podcastu NowyMarketing