Samsung naśmiewał się z Apple, ale w przyrodzie nic nie ginie. W nowej reklamie Motoroli dostaje się Koreańczykom

Samsung naśmiewał się z Apple, ale w przyrodzie nic nie ginie. W nowej reklamie Motoroli dostaje się Koreańczykom
Pamiętacie, jak Samsung niedawno żartował z Apple, a później przyłączyło się do niego także Google? Tym razem oberwało się również Koreańczykom. Wszystkiemu winna jest subtelna i zabawna reklama Motoroli.
O autorze
1 min czytania 2017-11-30

Niedawno w swojej reklamie Samsung naśmiewał się z Apple. Reklama rozpoczynała się od sceny przed Apple Store w roku, gdy debiutował pierwszy iPhone i choć twórcy nadgryzionego jabłka nie zareagowali na prztyczek w nos i nie odpowiedzieli marce, tak Motorola postanowiła to wykorzystać i pośmiać się z koreańskiej marki.

Po pierwsze, w reklamie Motoroli gra bardzo podobny mężczyzna do tego, który pojawił się w reklamie Samsunga. Po drugie, wydaje się ona być kontynuacją historii, ale opowiedzianą w bardzo sprytny sposób!

Spójrzcie też na same tytuły reklam. Samsung chwali się „dorastaniem” (Growing up), o którym świadczy zmiana marki, a Motorola szczyci się możliwością rozszerzenia funkcji w smartfonie (Up-grade)!

A poniżej możecie zobaczyć spot Samsunga:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tak jak wspomnieliśmy z Apple naśmiewało się również Google. Marka udostępniła reklamę, w której – z jednej strony skupia się na możliwościach swojego najnowszego smartfona – Piksela 2, a z drugiej wyśmiewa „jabłuszko”, wytykając mu błędy w zabawny sposób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing