Misiowe Historie – świąteczna akcja marki Lindt

Miś Teddy będzie niewątpliwym bohaterem tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Trwa świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa aż do Wigilii. To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-12-06

Za koncept kreatywny i realizację akcji „Misiowe Historie” odpowiedzialna jest Agencja 4Frame.

Misiowe Historie to digitalowa akcja świąteczna, dzięki której konsumenci poznają lepiej świątecznego bohatera Misia Lindt Teddy. Na jej potrzeby powstała wyjątkowa bajka o świątecznej przygodzie – „Misiowe Historie. Poszukiwacze zaginionej gwiazdki” oraz kreator audiobooka oparty na stronie www.misiowehistorielindt.pl.

Strona www jest najważniejszym punktem akcji marki Lindt. Poprzez kreatora audiobooka każdy będzie mógł bezpłatnie stworzyć spersonalizowane nagranie i podarować je bliskiej osobie. To pomysł na unikalny prezent od serca w stylu DIY. To także świąteczne emocje, którymi marka Lindt chce obdarować w tym wyjątkowym, rodzinnym czasie swoich konsumentów.

Po wejściu na stronę użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z treścią całej Misiowej Historii, a następnie nagrania samodzielnie spersonalizowanego wstępu bajki. Dzięki temu, osoba obdarowywana staje się towarzyszem głównego bohatera, Misia Lindt Teddy, i razem z nim wyrusza w podróż w poszukiwaniu zaginionej gwiazdki…

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mechanizm działa następująco: tworzący audiobooka nagrywa swój głos za pomocą komputera lub telefonu, personalizując wstęp imieniem bliskiej osoby. Dalszą część bajki czyta profesjonalny lektor Grzegorz Pawlak, którego głos znany jest m.in. z charakterystycznej roli Skippera z Madagaskaru. Ponadto każdy tworzący bajkę, ma możliwość wyboru wyjątkowej okładki oraz wpisania dedykacji.

Świąteczna akcja marki Lindt wspierana jest przez blogerki: My Pink Plum (DIY) oraz Bakusiowo (parenting), które opowiedzą własne „Misiowe Historie”. Akcja komunikowana będzie poprzez kanały Social Media marki Lindt oraz Influencerów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcję uzupełniają działania niestandardowe. Od 25 listopada do 17 grudnia br. w wybranych centrach handlowych na terenie Warszawy (Arkadia, Auchan Łomianki, Złote Tarasy) działać będzie tzw. Misiobudka. Klienci będą mieli okazję zrobić sobie bezpłatnie zdjęcia w fotobudce wyposażonej w gadżety nawiązujące do Misiowej Historii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncept kreatywny i realizację świątecznej akcji wizerunkowej marki Lindt odpowiada agencja 4frame.