Oparty na faktach film „Wojna płci” („Battle of the Sexes”) opowiada historię tenisowego pojedynku na który szowinistyczny były zwycięzca Wimbledonu Bobby Riggs (Steve Carell) wyzywa graną przez Emmę Stone Billy Jean King, gwiazdę kobiecego tenisa i feministkę.
Rozegrany w 1973 roku mecz transmitowała telewizja ABC. Zmagania 55-letniego byłego mistrza i 29-letniej sportsmenki śledziło ponad 50 milionów amerykańskich kibiców. Film oddaje klimat lat 70-tych, rodzącego się feminizmu i walki o równe płace w męskim i kobiecym sporcie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Wojna płci” do polskich kin wchodzi 8 grudnia. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix.
Kampania wspierająca wejście do kin filmu opartego na scenariuszu Simon’a Beaufoy („Slamdog. Milioner z ulicy”, „127 godzin”, „Everest”) obejmuje działania online. Prowadzona jest na serwisach VOD, na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Za koordynację działań, strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum Polska. Kreacje wykorzystywane w kampanii display stworzyła agencja iProspect, a za zakup video odpowiada Amnet Polska. Działania social media realizowane są przez Isobar Poland Group.
Imperial Cinepix współpracuje z Vizeum od 2011 r.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing