Spot, choć nie jako pierwszy, wyłamuje się z utartych schematów świątecznych reklam. Niemiecka agencja zręcznie pokazuje, co jest jedną z najtrudniejszych decyzji w święta. W reklamie widzimy postać matki, która udaje się w metaforyczna podróż, próbując poprawić relację ze swoją córką w tym świątecznym okresie.
Storytelling niesie ze sobą potężną dawkę emocji, by w końcu wyjaśnić hiperboliczne momenty spotu. W tym szczególnym czasie pamiętajcie, że warto takie piękne chwile przeżywać z bliskimi!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Dla większości nas Święta Bożego Narodzenia to coś wielkiego. To czas spędzona przy stole pełnym jedzenia z rodziną i przyjaciółmi. Jednak jest grupa ludzi, dla której święta są dniem, jak co dzień – w samotności. To w najnowszej kampanii świątecznej przekazuje nam Age UK.
Również John Lewis wzruszył cały świat jedną ze swoich świątecznych kampanii. Spot opowiadał historię staruszka, który mieszkał samotnie na księżycu. Całość przesłania była metaforą samotności i niezrozumienia, które towarzyszą starszym ludziom w różnych okolicznościach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing