Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Penny przypomina, że w Święta warto wybaczać – zobacz wzruszający spot sieci supermarketów

Penny przypomina, że w Święta warto wybaczać – zobacz wzruszający spot sieci supermarketów
Podczas, gdy większość tegorocznych reklam świątecznych ma zabawny charakter, uskrzydla, motywuje, niemiecka sieć supermarketów przyjęła inną strategię na poruszenie ludzi. Penny postanowiło sięgnąć głębiej i odnieść się do problemu, jakim jest ból relacji rodzinnych.
O autorze
1 min czytania 2017-12-07

Spot, choć nie jako pierwszy, wyłamuje się z utartych schematów świątecznych reklam. Niemiecka agencja zręcznie pokazuje, co jest jedną z najtrudniejszych decyzji w święta. W reklamie widzimy postać matki, która udaje się w metaforyczna podróż, próbując poprawić relację ze swoją córką w tym świątecznym okresie.

Storytelling niesie ze sobą potężną dawkę emocji, by w końcu wyjaśnić hiperboliczne momenty spotu. W tym szczególnym czasie pamiętajcie, że warto takie piękne chwile przeżywać z bliskimi!

PS

Dla większości nas Święta Bożego Narodzenia to coś wielkiego. To czas spędzona przy stole pełnym jedzenia z rodziną i przyjaciółmi. Jednak jest grupa ludzi, dla której święta są dniem, jak co dzień – w samotności. To w najnowszej kampanii świątecznej przekazuje nam Age UK.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Również John Lewis wzruszył cały świat jedną ze swoich świątecznych kampanii. Spot opowiadał historię staruszka, który mieszkał samotnie na księżycu. Całość przesłania była metaforą samotności i niezrozumienia, które towarzyszą starszym ludziom w różnych okolicznościach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się