Zuzanna Warowna-Toruńska żegna się z Ogilvy, następcą zostanie Agnieszka Wasilewska

Z początkiem maja 2018 nastąpi zmiana na stanowisku dyr.zarządzającego Grupy Ogilvy w Polsce. Zuzanna Warowna-Toruńska, która od listopada 2015 zarządza Ogilvy, zdecydowała się rozstać z agencją.
O autorze
1 min czytania 2017-12-12

„To było bardzo ciekawe wyzwanie i udało nam się bardzo dużo razem zrobić. Mam jednak w głowie kilka projektów, na realizację których przyszedł czas a których nie mogę pogodzić z zarządzaniem Ogilvy, stąd decyzja o odejściu. Całe szczęście swojego następcy nie musiałam daleko szukać – Agnieszka zajmując stanowsko client service directora przez ostatnie 2 lata była de facto moją prawą ręką i bez chwili zastanowienia zaproponowałam ją na moje miejsce. Dzięki temu agencja i cała Grupa będą kontynuować realizację długofalowej strategii, którą wspólnie opracowywałyśmy, co jest ważne zarówno z punktu widzenia osób tu pracujących, jak i klientów i partnerów biznesowych. Najbliższe miesiące zaplanowane są tak, aby Agnieszka na spokojnie mogła przejąć moje obowiązki, zarówno te dotyczące zarządzania agencją, jak i pozostałymi spółkami” mówi Warowna-Toruńska.

W czasie zarzadzania Ogilvy przez Warowną-Toruńską agencja wyraźnie wzmocniła swoją pozycję na rynku, czego przejawem są m.in. wygrane przetargi (ostatnio Decathlon – stała współpraca full service), jak i nagrody (w tegorocznym Effie agencja zajęła drugie miejsce).

Agnieszka Wasilewska z Ogilvy związana jest od października 2014, a z branżą reklamową od 2003 roku. Przed Ogilvy pracowała przez 11 lat w McCann Worldgroup, gdzie współzarządzała dwiema spółkami w grupie – agencją interaktywną – MRM Worldwide (obecnie McCann//MRM) oraz agencją marketingu zintegrowanego – Momentum Worldwide (obecnie Craft&Momentum). W latach 2010-2012 była członkiem zarządu agencji McCann Worldgroup, a od 2012 roku odpowiadała za zarządzanie zintegrowanymi projektami w całej agencji.

W skład Grupy Ogilvy poza agencją Ogilvy & Mather wchodzi Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj