Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej

Stowarzyszenia Branży Eventowej, podczas Walnego Zgromadzenia Członków 11 grudnia br. w Warszawie, wybrało nowe władze.
O autorze
1 min czytania 2017-12-12

Prezesem na kolejną kadencję została Marta Dunin-Michałowska (prezes Mea Group), do zarządu weszli Żaneta Berus (Ptak Warsaw Expo), Renata Razmuk (Social Connect Group), Marcin Stefański (Expo Mazury) i Piotr Wojdat (Evenea). Z zarządem pożegnały się Olga Krzemińska-Zasadzka i Anna Nowakowska. Główne cele władz SBE w nowej kadencji to dalszy rozwój organizacji, jeszcze mocniejsze wspieranie działań edukacyjnych oraz kolejne inicjatywy na rzecz wzrostu profesjonalizmu współpracy pomiędzy klientami a branżą eventową.

Nowo wybrany Zarząd planuje inicjatywy, dzięki którym SBE będzie jeszcze bliżej swoich członków. Stworzy silny głos słyszalny na rynku eventowym. Udział SBE w konsultacjach Ustawy o usługach turystycznych oraz podpisanie Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej to przykłady partnerstwa SBE w ważnych dla branży inicjatywach ustawodawczych i konsultacjach społecznych.

Równie ważne dla Zarządu są działania edukacyjne, rozwijanie oferty programowej Studium Event Managmentu, które SBE prowadzi we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

W popularyzację eventu – jako narzędzia efektywnej komunikacji marketingowej – wpisują się również wydarzenia branżowe, takie jak organizowane przez SBE szkolenia, debaty branżowe i konferencja Event Biznes. Te inicjatywy będą kontynuowane, przy czym zyskają jeszcze bardziej atrakcyjną formułę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rola i profesjonalizm polskiej branży spotkań rośnie. Obserwujemy powrót klientów do tej formy komunikacji marketingowej, a także dużą otwartość firm na realizację niezwykłych wydarzeń. Niezbędne jest oferowanie najwyższej jakości, kreatywnych wydarzeń, czyli współpraca z ekspertami w dziedzinie eventów. Takich właśnie ekspertów skupia SBE i jesteśmy dumni, że możemy ich reprezentować, korzystać z ich wiedzy i doświadczenia w ramach naszych szkoleń, konferencji i Studium Event Managementu” – mówi Marta Dunin-Michałowska prezes zarządu SBE.

Podczas WZC podziękowano za zaangażowanie członkom władz III kadencji, w tym zwłaszcza paniom Oldze Krzemińskiej- Zasadzce (Wiceprezes Zarządu) i Annie Nowakowskiej (Członek Zarządu ds. edukacji), które funkcje w zarządzie pełniły od początku istnienia SBE. Obie zdecydowały o niekandydowaniu do kolejnego zarządu, ale nie opuszczają struktur SBE, dalej będą wspierać organizację oraz czynnie uczestniczyć w jej działalności jako członkowie SBE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się