Marcin Maj (OS3 multimedia): Kiepskim byłbym inżynierem ;)

Marcin Maj (OS3 multimedia): Kiepskim byłbym inżynierem ;)
Kolejną osobą, która zmierzyła się z naszą Marketingową 11 jest Marcin Maj, Business Development Director w OS3 multimedia.
O autorze
1 min czytania 2012-07-10

1. W marketingu internetowym najważniejsze są:

Skuteczność, efektywność i spójność działań.

 2. Pierwsza kampania, która dodała mojej agencji skrzydeł, to…

Każda kolejna kampania jest równie ważna, do każdej przykładamy się tak samo. Nie prowadzimy wojny na obrazki, tylko patrzymy na projekty przez pryzmat efektywności. Skrzydeł dodają nam sytuacje, gdy klienci chwalą nasze kampanie za osiągnięte wyniki.

 3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Zarządzanie ludźmi. Jest to umiejętność, której nie można nauczyć się z książek czy na szkolnych zajęciach. Wymaga ona czasu i doświadczenia. Nieustannie mam poczucie, że rozwijam tę umiejętność, ucząc się zarządzania ludźmi na nowo.

 4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Narodowe głosowanie na polską planszę gry Monopoly. Kampania, którą przeprowadziliśmy dla Hasbro, okazała się bardzo dużym sukcesem. Wystarczy wspomnieć, że w głosowaniu zostało oddanych ponad 2 miliony głosów. Otrzymaliśmy już za ten projekt dwie nagrody: Gold Efekton 2011 i Digital Communication Awards 2011. W tym roku liczymy na Effie 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Wielka kampania pod hasłem: „Steve Jobs”.

 6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Fakt, że w perspektywie czasu agencje interaktywne nabywają coraz szersze kompetencje i są coraz bardziej skuteczne w realizowaniu kampanii 360 stopni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

Augmented reality.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaufanie i podobny poziom abstrakcji.

 9. Swoje inspiracje czerpię z…

Przede wszystkim z codziennej pracy – od ludzi, z którymi mam przyjemność pracować.

 10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Napisałbym na nich: „Made in China”.

 11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Kiepskim byłbym inżynierem 😉