Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).
O autorze
0 min czytania 2017-12-14

Od końca listopada na kanałach społecznościowych marki można oglądać film będący kontynuacją przygód miśka w świecie mafii. Oprócz brand hero marki zobaczymy w nim Rafała Myślińskiego i Kamil Natiego, twórców Suchara Codziennego. Materiał video nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha „Plush i mafia”. W ciągu zaledwie kilku dni video zostało obejrzane przez ponad 2 miliony użytkowników Facebooka i YouTube.

Film wspierany jest działaniami reklamowymi na Facebooku.

Vizeum współpracuje z marką Plush od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj