Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, planują sprawdzić co marketerzy, przedsiębiorcy i sprzedawcy wiedzą na temat aspektów prawnych szerokich działań związanych z email marketingiem.
Przygotowany w tym celu został specjalny quiz, za pomocą którego każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę z zakresu prawa w email marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aby wziąć udział w quizie wystarczy poświęcić 2 minuty i odpowiedzieć na 14 zamkniętych pytań dotyczących przetwarzania i ustawy o ochronie danych osobowych, wysyłania informacji handlowych oraz budowania i rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO.
Każdy kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania zdobędzie tytuł eksperta oraz… nagrodę niespodziankę.
Wszystkie odpowiedzi oddane w quizie zostaną przeanalizowane i opublikowane w formie raportu. Wnioski z badania pomogą osobom odpowiedzialnym za email marketing zdobyć niezbędne informacje i wiedzę na temat aspektów prawnych w prowadzonych kampaniach.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– W GetResponse wierzymy, że przetwarzanie danych osobowych czy wysyłanie informacji handlowych zgodnie z prawem to solidna podstawa do osiągnięcia sukcesu w email marketingu. Dlatego projekt “Prawo w email marketingu” ma nie tylko sprawdzić stan wiedzy marketerów, ale również zwrócić ich uwagę na to, że aspekty prawne mogą wpływać na skuteczność i jakość prowadzonych kampanii – mówi Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Quiz „Prawo w email marketingu” można znaleźć na stronie www.getresponse.pl/promo/aspekty-prawne-test
Badanie potrwa do 23 czerwca.