Praca w branży jaką jest marketing może powodować stres, który w połączeniu z brakiem ruchu, paleniem papierosów czy niezdrową dietą obfitującą w kawę oraz nieregularne posiłki, często prowadzi do poważnych zdarzeń kardiologicznych. Z tego względu od 12-15 czerwca wszyscy obecni na Kongresie Dyrektorów Marketingu w Gdańsku będą mogli bezpłatnie zmierzyć swoje ciśnienie krwi w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”.
-Osoby, które znaczną część życia poświęcają na karierę i rozwój zawodowy, powinny znaleźć również czas dla swojego zdrowia. Stres i siedzący tryb życia stanowią zagrożenie dla układu sercowo-naczyniowego, dlatego jeśli nawet nie odczuwamy wyraźnych symptomów schorzeń kardiologicznych, powinniśmy pamiętać o profilaktyce. Z całego serca zapraszam do skorzystania z bezpłatnych pomiarów ciśnienia podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu w Gdańsku – każda okazja jest dobra do troski o zdrowie – komentuje profesor Marian Zembala z Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu, opiekun merytoryczny kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prawidłowa wartość ciśnienia tętniczego powinna mieścić się w przedziale pomiędzy 120/80 – 139/89 milimetrów słupa rtęci (mm Hg). Wszelkie odchylenia od tych wskaźników wymagają konsultacji z lekarzem. Regularna kontrola wartości ciśnienia pozwala na zapobieganie zdarzeniom kardiologicznym.
Więcej informacji o kampanii na stronie www.cisnienienazycie.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024