Pracowała m.in. dla agencji Koledzy S&K, LSCG, Work&Fun. Współpracowała także Telewizją Polską i Narodowym Centrum Badań i Rozwoju przy tworzeniu programów o innowacjach. Przez kilka lat realizowała się jako freelancer, jednak podjęła decyzję o stałej współpracy z agencją San Markos.
Ogromną pasją Anny są innowacje oraz badania nad rozwojem sztucznej inteligencji. Lubi czytać, interesuje się muzyką, sztuką i ponad wszystko kocha roboty. W lecie do pracy dojeżdża wyłącznie na hulajnodze.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024