Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Grabowska nowym copywriterem w San Markos

Z branżą reklamową związana jest od 8 lat. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją dla marek i projektowaniem kampanii ATL i BTL oraz digital, a także działaniami PR. Pracowała dla takich klientów jak Stock Polska, Carlsberg Polska, CEDC, Reserved, Bunge, Link 4, Sandoz, Euro RTV AGD, Radio Eska.
O autorze
0 min czytania 2018-01-23

Pracowała m.in. dla agencji Koledzy S&K, LSCG, Work&Fun. Współpracowała także Telewizją Polską i Narodowym Centrum Badań i Rozwoju przy tworzeniu programów o innowacjach. Przez kilka lat realizowała się jako freelancer, jednak podjęła decyzję o stałej współpracy z agencją San Markos.

Ogromną pasją Anny są innowacje oraz badania nad rozwojem sztucznej inteligencji. Lubi czytać, interesuje się muzyką, sztuką i ponad wszystko kocha roboty. W lecie do pracy dojeżdża wyłącznie na hulajnodze.